Wednesday, November 26, 2008

Döden, döden, döden

Ibland händer det konstiga saker. Som när folk dör till exempel. Hur ska man förhålla sig till att en kusin dör, när det på samma gång är en person man aldrig har träffat? Jag kan inte ens säga hur gammal han var, mer än att han var under 15, för hans yngsta storebror (som jag har träffat) fyller 15 nästa år. Klart man tycker synd om familjen, men jag har inte haft kontakt med dom på över 10 år. Och kusinen i fråga har jag som sagt aldrig träffat, så jag kan inte riktigt sörja honom. Klurigt det där.

I övrigt har det vart en mycket oproduktiv dag som bara har bestått av shopping med E (igen...) Fick mest bara tag på julklappar till mig själv den här gången... Bilen står kvar i garaget, CA tyckte inte jag skulle köra ut den till honom i måndags och sen dess har jag inte haft tid heller. Hade gäster igår över lunch/eftermiddan och sen hade jag en BlivandeLatteMorsorDate på kvällen. Försökte ringa idag, men det gick inte heller, för då va han inte hemma minsann. Ska försöka få tag i han ikväll och bestämma en tid som jag kan droppa förbi imorrn förmiddag. Sen tänkte jag hinna till Mä's salong och få håret ompysslat innan vi ska på studiebesök på förlossningen imorrn eftermiddag. Fullt upp och ändå blir ingenting riktigt gjort.

A håller på att beskära växter så det finns lite utrymme för ljusstakar och stjärnor som ska upp till helgen. Och dom nya julgardinerna får vi väl se hur det går med... Själv funderar jag mest på när jag ska orka ta hand om mina naglar.

No comments: