Saturday, October 24, 2015

Rock bottom (allt är relativt)

Den här veckan gick tyvärr inte till historien som en av de bästa. Mycket stress, sena dagar på jobbet, ingen tid för träning, farande, flängande, fixande, ett stillastående tåg i Stockholm o dessutom ett stort skrapsår på nya bilen när jag körde in i en sten. Somnade mentalt utmattad igår.

I morse var jag däremot uppe med tuppen  (ok, kanske inte, men strax före 9 iaf) o körde intervaller på bana redan kl 10. Nu sitter jag o väntar på E som är på gympa, innan det blir först 3-årskalas o senare ikväll 30-årskalas. Ser mycket fram emot! Dessemellan ska jag hinna klämma i barnen och barnvakterna lite middag också. Så jag passar på att andas nu...

Semester till veckan, skönt! Ska se till att hinna träna, hänga med familjen o ta det lugnt.

1 comment:

mamsen said...

Låter som en skön kommande vecka.