Wednesday, December 03, 2014

Spärrat konto

Det är spännande när man får mail om att ”Ditt OKQ8-konto är spärrat” utifrån att någon försökt ta sig in på kontot från Nicaragua. Jättebra att de spärrar pga. ovanlig aktivitet, men jag har aldrig haft något konto hos OKQ8, så jag vet inte riktigt varför jag får mailet? Kan det vara så att de helt enkelt vill att jag ska klicka på den där länken ”för att komma till deras säkra servrar”? HAH! Jag är inte så lättlurad.

Hade varit betydligt trevligare om jag hade fått mailet som min PT nämnde, om att gymmet ska lägga ner efter nyår. Nu hade jag ju ändå planerat att byta i och med flytten, men tycker att sådan information bör gå ut till dem som tränar där ändå.

I övrigt en på alla sätt trevlig dag på jobbet. Möten mest hela dagen, med trevligt sällskap och roliga nyheter dessemellan. Mer om det en annan dag.

1 comment:

mamsen said...

Ja har fått ett antal mejl om att mitt kreditkort på Swedbank är spärrat. Jag som aldrig har haft ett konto hos Swedbank och aldrig ett kreditkort.