Saturday, December 13, 2014

Ett eget midnattslopp

Drömde att jag var ute och sprang i natt. Det var en härlig känsla att "flyga" fram mellan träden i en solig höstskog. Fick sällskap av en viss JJ i spåret också, som dock sprang betydligt längre (och egentligen snabbare, men det märktes ju inte av i drömmen). Fick kritik av denna JJ för att jag "vickade så löjligt på rumpan när jag bromsade in". You know who you are och jag vickar hur mycket jag vill ;) Hur som helst, klockan stannade i denna dröm på 2.54 km - på TJUGOÅTTA MINUTER. Katastrof!! Hade god lust att ge mig ut en sväng idag för att överbevisa mig själv, men jag har inte sprungit sen Lidingö så jag vet inte hur mycket överbevisning det skulle bli tal om... Dessutom har jag haft ont i halsen :-( Som vanligt börjar det kännas bättre framåt kvällen, så vi får väl se vad som händer i morgon dag. Skulle gissa att det kommer tillbaka imorrn bitti.

Förutom det har det varit en bra dag, med snöpremiär. Tog med mig barnen ut på promenad på eftermiddan, som kalvar på grönbete.


Nu säger jag god kväll!

No comments: