Thursday, July 31, 2014

Just idag

är en sån där dag när jag bara inte orkar resa mig ur soffan för att springa. En sån där dag när jag VET att jag skulle bli piggare och må bättre om jag bara tog mig i kragen, men kraften vägrar infinna sig. Vilket ju inte kan förklaras av någonting rimligt, eftersom jag har ägnat dagen åt att sitta i en bil och åka hem från Skövde. Har således inte gjort av med minsta tillstymmelse till energi. Det är fortfarande ljust ute och lagoma 20 grader ungefär. På alla sätt och vis ett ypperligt tillfälle att springa en liten bit. Förutom att jag verkligen inte orkar. Morgondagens väderprognos säger hyfsade 23 grader, det går att springa i. Jag planerar att hinna klämma in en femma innan jag åker till Övik. Skjutsen till Arlanda går runt två, jag har ännu inte packat en endaste pinal... Ett fantastiskt välplanerat upplägg som ni hör!

Semestern as we know it har varit mysig, även om det alltid är skönt att komma hem och njuta av sin egen säng om så bara för en natt. Känns fantastiskt att ha gjort fyra semesterveckor och ändå ha en kvar! Nu ska jag kolla lite Wire innan jag somnar.

1 comment:

mamsen said...

Hälsa "knäckehäxan" :)