Thursday, July 17, 2014

Hjärnsläpp

Jag är så galet saltsugen nuförtiden! I brist på chips satt jag därför igår med en bit fetaost och gnagde... Vad är grejen med det?!

Fick fullständigt hjärnsläpp idag; "Vi ska inte använda ugnen till nåt idag va? Bra, då sprayar jag in rengöringsskum o gör rent den imorgon innan vi äter." Så ett par timmar senare: "Tikka masala eller tandoori?  Tandoori, bra, jag marinerar." Och ytterligare ett tag senare: "Skit också! Vi kan ju inte använda ugnen, varför valde vi tandoori?!" Blev till att choppa bitarna o steka dem istället... Semesterhjärna!

Dagens positiva: jag kapade hela 1:45 på samma runda som i tisdags.  Nu kändes snitttiden rimlig, men så var det bara 3 km också... Ska använda rundan som snabbrunda för att försöka öka tempot på milen.

Nu tandoorikyckling och första Wire-avsnittet. I september kommer tredje säsongen av Homeland, om det är nån mer än jag som inte laddar ner...

No comments: