Monday, December 02, 2013

30 days on

Vissa dagar känns det som att "Deprimerad? Jag? Nä aldrig!", men liksom solsken följer på regn så fungerar det omvänt också, så efter en bra dag i lördags var jag tillbaka i dratäcketöverhuvetochgråtaåtalltsomsägsvaddetänär igår. Idag har jag varit sliten, men tagit mig igenom både jobb och dansavslutning. Det jag tar med mig från helgen är att inte ta ut mig helt bara för att jag har en bra dag, utan försöka spara lite energi så jag orkar de andra dagarna också.

Är konstant sugen på skräpmat, godis och bullar. Hur många dagar på en månad kan man skylla på pms och komma undan med det? Suck. Från och med imorgon är det nolltolerans på vardagarna fram till jul (men det måste finnas utrymme för nån lussebulle och knäck då och då på helgen).

Råkade klicka hem ett par stövlar från Zalando. Hoppas de passar när de väl kommer! Mina gamla finstövlar har gett upp, så de behövs. Missade att köpa ljus till adventsstaken (!) så det står på agendan imorgon. Och löpning. Apropå att ta det lugnt... Men jag behöver iaf inte åka till Sthlm t/r för att lämna nåt barn eller så.

Har haft ett par olika "30 days off"-månader under året. December blir min 30 days ON - nu ska jag ta mig igenom min ab challenge! Så ja, tack och gonatt!

No comments: