Monday, December 30, 2013

Skynda fynda

Här skulle jag ha skrivit något om respekt för andra, men jag ändrade mig. Av respekt för andra :) Let's just say att ibland tappar man (läs: jag) den lilla respekt som finns för somliga i ens närhet. Idag var en sån dag.

Tog mig ner på stan med barnen idag och fyndade lite. Kom hem med några nya tröjor till mig själv (eftersom jag gav bort en kasse precis innan jul...) och några nya jeans till E. Passade även på att fynda på Kicks; min favoritparfym sedan flera långa år (CK Euphoria Blossom) har tydligen utgått ur sortimentet, fick jag veta när jag önskade mig en av lillebror i julklapp. Eftersom min nästan är slut så behövde jag alltså ersätta den med någon annan, så jag hoppade in på Kicks för att leta ny. Slutade med att jag stod o valde mellan Euphoria eller Forbidden Euphoria (det var faktiskt inte så att jag hade siktet inställt på Euphoria-serien, det bara råkade bli så). Bestämde mig för Euphoria, som fanns i presentask eller som vanlig flaska. Jag kollade på bara parfymflaskan och tänkte köpa den, men den kostade lika mycket som asken med parfym och bodylotion så jag valde asken. Sen i kassan visade det sig att den gick in för halva priset! Så ja tack :)

När jag kom hem kom två kompisar till E över på middag och nu sitter jag här med huvudvärk igen. Bihålorna fick dessutom sällskap av halsont light idag, så vi får väl se hur rolig jag är imorgon kväll. Gott nytt år på er!

1 comment:

AnnieeG said...

Den har jag med. :-) krya på dig, och gott nytt år! Kram!