Tuesday, May 28, 2013

Slut i soffan

Har fortfarande ont i benet efter Milspåret förra veckan (eller egentligen sedan ännu längre, Milspåret gjorde det bara värre!) Köpte en ny, starkare Voltarensalva idag och hoppas på mirakel och underverk de närmaste dagarna. A ska jobba i helgen, så jag kanske inte hinner springa ivf, men det vore ju trevligt att inte behöva ha ont oavsett. (Och har jag inte ont finns alltid möjligheten att springa några kilometer innan han åker till jobbet). Men de där 100 milen blir svårare och svårare att nå för varje skada jag drar på mig... Spelar ju ingen roll att immunförsvaret brukar vara på topp året runt hos mig när det finns annat som kan komma emellan mig och mina mål!

Har anmält mig och E till Ekebyloppet här i Uppsala nästa vecka och ett nytt 5km-PB skulle ju inte sitta helt fel ;) Sen är det ju snart dags för Parloppet, fick mail idag om att ta med startbeviset, så nu måste jag leta reda på det mailet. Håhåjaja...

Har haft en intensiv eftermiddag och kväll, med födelsedagsfirande igen. Den här gången var A's svärföräldrar och en grannfamilj här på mat/fika. Bjöd på indiskt och glass-tåg, kändes mer som ett barnkalas än 31-årsdito, men födelsedagsbarnet hade önskat... :) Sen blev det två diskmaskiner och en tvätt som skulle hängas. Men nu sitter jag här i soffan, med fötterna på bordet! Tänker att jag nog ska avsluta det här inlägget och läsa lite innan sängdags istället...

1 comment:

mamsen said...

Det var gott och trevligt på kalaset.