Saturday, January 24, 2009

Still in one piece

Vilken dag! Fruktansvärt seg, för att inte säga rent lat. Egentligen började det redan i torsdags, då jag var extreeemt törstig av nån anledning. Drack fyra liter vatten under dagen! Det i sin tur ledde ju så klart till att jag va upp på toa varannan timme hela natten mellan torsdag-fredag, ingen sömn där inte... Igår va jag lika törstig, även om jag inte höll koll på hur mycket jag drack och natten till idag så va jag upp en gång i timmen, jag överdriver inte! Så idag har jag inte vart piggast... Tog mig upp strax efter elva, men gick o la mig igen vid ett och sov en och en halv timme till. Sen va den dagen förstörd... Har suttit framför tv:n all min vakna tid, tittat på diverse skidtävlingar, bandy och handboll. Hade tänkt gå till affärn, men det blev inte så. Och eftersom jag uppenbarligen sitter här och bloggar just nu så kan ni säkert själva räkna ut att det inte har kommit nån bebis än... Nu ska jag äta en apelsin och sen lite sorbet. Ikväll ska jag äntligen titta på Eternal sunshine of the spotless mind, en film som jag har velat se men inte kommit till skott med sen den kom på bio 2004... (Om jag orkar hålla mig vaken vill säga).

No comments: