Tuesday, January 13, 2009

I'm a dreamer

Jag hade en så konstig dröm i natt... Drömde att bebis kom, den va typ en dm lång och kunde sitta i ena handen. Men allteftersom tiden gick under första dan så blev den mindre och mindre, till slut va den bara ca 1 cm lång och jag va nära på att spola ner den i handfatet! Min mamma kom till undsättning och visade att om man doppar bebisen i ett vattenbad så växer den igen, och visst blev den längre - men i form av ett rött vaxljus! Men eftersom jag hade bråttom hade jag inte tid att tänka på det, så jag satte på det röda vaxljuset en av tröjorna som vi har köpt till Lillstrumpa och ett par byxor och drog ner på stan med mitt ljus istället...

Var får man allt ifrån?!

1 comment:

Anonymous said...

I drömmen kan vad som helst hända. Bebisar krypa när dom föds, eller födas med kläderna på. Medge att det är lite förvirrande men ändå roligt. Mams