Wednesday, October 01, 2008

Utan mobil :(

Min mobil var inte samarbetsvillig idag heller, så nu har jag lämnat ifrån mig den för lagning. Väldigt samarbetsvillig kille på Expert, inget ont om dom, men det känns hårt! Och ologiskt: Jag lämnar in MOBILEN av alla tekniska prylar, och så frågar han efter mitt mobilnummer, för att kunna skicka ett SMS när den kommer tillbaka från verkstan. Tänk om jag inte hade vart så nostalgisk och haft kvar alla gamla telefoner då? Tänk om jag hade vart lite miljövänlig och lämnat dom till återvinning? Vad hade han gjort då?! Hur som helst, mitt största aber just nu är det faktum att jag av nån outgrundlig anledning inte back-up:ade mina sms och förde över bilderna till datorn innan jag lämnade telefonen. Hur dum får man bli?!

Nu ska jag sätta mig och skriva lite till en utbildning nästa vecka, måste skicka in i förväg så jag har en del att göra tills nu på fredag. Sen ska jag se om jag kan få i mig lite lunch. Eller om jag ska äta först och skriva sen. Återstår att se när jag har funderat på saken. Over and out!

No comments: