Thursday, March 03, 2016

Torsdag

Hade bokat in mig på ett Grit Strength-pass idag. 30 minuter plågsam men effektiv styrketräning i grupp. Hann tyvärr inte dit i tid, så jag blev tvungen att avboka. Passade på att springa en mil istället. Något långsammare än förra veckan, men ändå en mil tänker jag. Nånstans måste jag ju börja eftersom jag tänkte springa den där Halvmaran i september... Risken finns att jag startar en följetong här på bloggen och tvingar er alla att läsa allt om min träning i ett halvår. (Men det är ju alltid frivilligt att komma hit eller inte). 

Imorgon blir det ledig fredag. Ska passa på att röja lite, åka iväg till miljöstationen med gamla grejer. Rensa barnens garderober på för små kläder - och fylla på med nya. Handla tvåårspresent. Ta S till frisören. Kanske baka bröd om jag hinner. Full rulle som ni hör.

Men först ska jag kolla den där Making a murderer-serien som jag inte orkade börja med igår.

No comments: