Friday, March 04, 2016

Freitag

Det går inget vidare för mig med den där Making a Murderer! Började kolla igår, men tvärsomnade efter en kvart. Jag var helt inställd på att se första avsnittet och hade varken borstat tänderna eller släckt lampan, och så var statusen även när jag vaknade i morse... Men nio timmars sömn hade jag hunnit med.

Idag har jag typ hunnit med nio timmars shopping, känns det som. Kanske inte riktigt, men har lagt ett par timmar på förmiddagen och ett par timmar på eftermiddagen för att handla lite nya kläder åt ett barn i taget. Tror vi köpte totalt 16 nya tröjor, fyra par byxor och lite underkläder. Storleksskifte i båda garderoberna samtidigt är väl kanske inte optimalt för ekonomin, kan jag konstatera idag. Men båda var nöjda och glada och så även jag.

Nu ska jag göra ett nytt försök med MaM, hoppas hinna genom resten av första avsnittet åtminstone ikväll. Ska bara borsta tänderna först den här gången...

No comments: