Thursday, June 19, 2014

Honey, I'm home

Jaha, nu skulle man ju kunna tro att jag har varit på BB och fått barn, men det har jag verkligen inte. Jag har bara varit på Närkeslätten med busiga barn och dålig täckning och således har bloggen inte blivit uppdaterad. Nu är jag hemma igen och eftersom mitt internet funkar (till skillnad från vissa andras) så tänkte jag bara säga "hej, jag är hemma igen".

Dagens fråga: Vem kommer på att man ska ha Digitalis och vattendrag utan staket i en djurpark? Medicinalväxt i all ära, men rätt dödlig i inte alltför stor dos också. Kändes inte jättebarnvänligt. Fast alpackor och strutsar var lite exotiskt.

Just nu är jag så trött att jag inte ens vet vad jag vill skriva, men nu vet ni iaf att jag inte föder barn eller nåt annat dumt. Imorgon ska jag för första gången i mitt liv fira midsommar i Sthlm, det skulle man inte kunna tro.

No comments: