Tuesday, June 03, 2014

Beslutsångest deluxe

Åh alla dessa jobbiga val i livet! Ska jag ta bussen till grillfesten på torsdag, eller ska jag ta bilen och lämna den över natten? (Jag planerar nämligen att dricka ett glas vin förstår ni). Träna ska jag ju ändå göra på fredag, ska jag då transportlöpa de ca 15 tillbaka till värdinnan för att hämta bilen (med risk för att inte orka hela vägen, haha), eller ska jag som sagt ta bussen både dit och hem på torsdag och sen satsa på att springa häromkring på fredag? Och ska jag transportlöpa med eller utan vagn, om jag nu ens bestämmer mig för att det är det jag ska göra?

Alla dessa val... Input (eller för den delen rena beslut) tas tacksamt emot :)

2 comments:

mamsen said...

Du sparar ju tid på att transportspringa iaf.

mamsen said...

Du sparar ju tid på att transportspringa iaf.