Friday, July 01, 2011

Zumba

En snabb rapport innan duschen: Zumba är kul, även i vardagsrummet. Lite klurigt att hänga med emellanåt, men det sätter sig väl... kanske? Kändes både effektivare och roligare än yoga :) Så nu kan jag köra ett kort program varje kväll om jag vill och lite längre pass då och då när A jobbar och jag inte hinner springa!

Imorrn ska vi på fest, så jag bad om barnvakt några timmar på eftermiddag/kväll (blir ju inte så sent eftersom A ska jobba imorgon natt också...) men barnvakten erbjöd sig att ta med E till Furuvik, så jag ska lämna henne redan klockan 9. Ser fram emot en produktiv dag med en joggingtur på förmiddagen och sen lite röj hemma innan vi ska iväg. Nice! Sen kommer barnvakten dessutom hit med E (så tjuvar gör sig ändå inga besvär, tack!) så jag behöver inte åka o hämta henne på kvällen.

Nu: Dusch och nya lakan :)

No comments: