Saturday, July 30, 2011

Veckans sammanfattade träningsrapport

Vilken träningsvecka det blev! Fick ihop inte mindre än fem pass av varierande kaliber. Två spinning-pass, en rejäl cykeltur utomhus (19.55 km på 70 minuter), ett brännbollspass (träning och träning, men fick upp flåset när jag sprang iaf) och sen ett yogapass nu ikväll. Totalt 260 minuter träning, 4 timmar och 20 minuter. Jag är nästan chockad över mig själv :) Hade det inte vart för jobbet hade jag aldrig hunnit med så mycket träning, tre av passen (ett spinnpass, brännboll och cykelturen) har legat på arbetstid. Synd att man inte kan hinna med allt det där varje vecka... Det hade ju onekligen sparat tid åt familjen (som jag knappt har träffat den här veckan, A och jag har jobbat/sovit omlott och E har varit borta till igår. Med så mycket tid för mig själv hade jag ju nästan hunnit träna allt det där på min lediga tid, men nu fick jag annat gjort istället - typ ta det lugnt... :)

(Och som den uppmärksamme redan har noterat så har jag inte sprungit en enda meter på all den där träningstiden... Nästa vecka kanske...)

Och eftersom det utlovade regnet uteblev igår och ersattes med strålande sol och en svettig cykeltur så var jag inte det minsta sugen på soppa när det skulle lagas mat, så jag kan inte ge nåt utlåtande om soppan än. Återkommer i höst om den saken!

No comments: