Saturday, July 02, 2011

Hawaii, baby!

Min vana trogen glömde jag kameran hemma när vi styrde kosan mot eftermiddagens party med Hawaii-tema, jag iförd bastkjol och A med blomsterkrans runt halsen i bästa Aloha-anda. Eftersom A jobbar i natt så blev kvällen inte så lång för vår del, strax efter halv åtta var vi på väg hem igen, men det var väldigt trevligt så länge det varade! En annorlunda tipsrunda, god mat, bra väder och glada människor - hur mycket bättre kan det bli?

Min högeffektiva dag blev det dock inte mycket bevänt med! När jag hade lämnat E hos barnvakten så var jag så trött att jag åkte hem och sov istället. Vaknade strax före ett av att telefonen ringde, så efter att ha pratat en stund så satte jag mig vid datorn istället och fastnade där tills det var dags att göra mig i ordning för festen. Så jag har varken tränat eller städat idag, fast jag kanske hade behövt båda. Nu laddar jag för en vecka med små dagsutflykter och sedan några dagar i Umeå medan A får vara ensam hemma. Sen är semestern slut lika fort som den började... :)

No comments: