Wednesday, July 27, 2011

en bra dag

Jag började dagen med att laga pancakes åt ett gäng hungriga tonåringar och arbetskamrater. De blev succé! Min chef sa att det var de godaste pannkakor hon nånsin ätit... :-) Ett par timmar efter brunchen spelade vi brännboll, 10 personal och fyra killar. Mitt lag vann med 71-38 :-) Avslutade arbetsdagen med att grilla och äta ihop. En sweet dag på jobbet helt enkelt!

Efter jobbet åkte jag iväg och shoppade. Kom hem med det här (ber om ursäkt för den bristande bildkvalitén! jobbar fortfarande på att lära mig telefon-kameran).

Ett par jeans. De är exakt likadana som de jag köpte för två veckor sen, som inte satt lika bra när jag började använda dem som jag tyckte de gjorde i butiken. Fick köpa en storlek mindre (viket ju är ett delikat problem...) Men eftersom jag hade rivit bort prislapparna så fick jag inte byta dem, alltså blev det till att köpa nya.

Ett linne


en t-shirt


två par skor (ni får själv gissa vem som ska ha vilka)


ett par nya träningsbyxor

sen blev det lite nya underkläder oxå, men dem får ni inte se.

No comments: