Monday, July 11, 2011

De sista skälvande minuterna...

...innan avfärd nya äventyr. Jag och E åker till Umeå, A stannar hemma själv. E har pratat sönder sig om flygplanet, redan min första semesterdag tjatade hon och blev sur för att hon var tvungen att vänta (innan hade vi pratat om att vi skulle åka flygplan när jag är ledig många dagar, så tja hon hade ju en poäng...) Hur som helst, imorgon bitti bär det av mot Bromma och sen mot Umeå. Jag har packat E's väska, men funderar fortfarande på vad jag behöver och vill stoppa i min egen. Tandborste och träningskläder är packade, syster påminde om kamera och diverse laddare. Men kläder... Jag måste nog sätta mig och tänka en stund till.

Jag har förresten passerat 20-milsstrecket, en felkalkylering någonstans på vägen gjorde att jag inte hade sprungit så långt som jag trodde förra gången, men nu har jag iaf fått ihop mina 20! Jag jagar vidare mot 30. Totalt i år har jag 2816 träningsminuter, nästan 47 timmar. Och jag jagar alltså vidare mot tvådygns-spärren också, räknar med att kunna nå den den här veckan om allt går som det ska med träningen!

På återseende om en vecka!

No comments: