Thursday, July 28, 2011

det är inge kul längre...

Jag är trött på att springa. There, I said it. Jag har ingen lust längre. Om två veckor är det dags för Midnattsloppet och jag ser inte alls fram emot det på samma sätt som jag brukar göra med lopp. Kanske för att jag inte känner formen i kroppen? Den här veckan har jag bytt löpträningen mot spinning. Ska jag vara helt ärlig så känns det inte heller helt kul, men träning behövs och av två onda ting...

Sen har jag tandvärk också, det gör ju att det mesta i livet känns jobbigt just nu. Har svårt att äta och är konstant hungrig, var ska detta sluta?! Har inte varit hos nån tandläkare sen innan jag åkte till USA för sex år sen men min chef tipsade om en här i stan - som naturligtvis har semesterstängt just nu... Hur eller hur, de öppnar igen på måndag, får ringa då och be om en tid. Just tandläkarräkningar tycker jag känns som en fullständigt onödig kostnad, bara pengarna i sjön. Men när det gör ont så måste jag väl ta tag i det... Bye bye nästa års semester!

Imorrn kommer E hem!! Äntligen :D Och mamma o pappa kommer på middag. Ska nog bjuda på tortillasoppa om det inte är för varmt. Enligt prognosen ska det regna. Ska iaf ta fram kyckling ur frysen nu, får väl göra en kycklingsallad om det blir alltför varmt...

No comments: