Thursday, August 04, 2011

Det hjärtat är fullt av talar munnen

och här på bloggen handlar ju det mesta om träning. Så man skulle kunna tänka sig att mycket av mitt liv och min tid kretsar kring detta fenomen.

Men inte idag. Idag kretsar mitt liv kring mannen, myten, legenden - A. Vi firar fyraårig bröllopsdag idag och passade på att ge E till några vänner ett par timmar på kvällen så vi kunde gå ut o äta ifred. Hamnade på vad som har blivit "vår" restaurang här i stan. Nu går vi ju inte ut o äter jätteofta, senast det hände att vi gick på nån lite roligare restaurang än Max var nog ett par år sen... Men när vi väl kommer iväg så hamnar vi ofta på samma, så även idag. En trerätters och lite tid för oss själva, det är inte att förakta när man har barn! Det är lätt att glömma bort när man är mitt uppe i barn-andet, särskilt om man som jag har halvdåligt samvete för att man är borta på jobb (och träning) också, men desto viktigare att påminna sig själv då och då.

4 down, plenty to go.

2 comments:

AnnieeG said...

grattis!!

mamsen said...

Grattis! Skönt att få vuxentid åxå:)