Tuesday, August 23, 2011

Bröllopsbestyr

Jag tror aldrig jag berättade hur det gick med skorna till bröllopet på lördag va? Det blev de bruna peep-toe:rna. Väl på plats med klänningen och de verkliga nyanserna av alla färger så var de många gånger snyggare ihop än de andra jag funderade på. Men jag ser ju ut som en nyfödd kalv i dem, minns inte när jag gick i så höga klackar senast... En av bieffekterna när man är gift med någon som inte är så lång :)

Vi har haft möhippa i två omgångar också. Egentligen var det tänkt som en hel helg, men då bruden envisas med att jobba vissa (ganska många) helger och vi som planerade var upptagna övriga helger så delade vi upp den på två dagar med ett par veckors mellanrum. För att göra en lång historia kort så blev den andra delen, med de klassiska uppdragen på stan m.m, mer uppskattad än mini-lägret med tiokamp som vi hade för två veckor sen. På lördag gifter sig bästaste stor-E med lill-E's favoritkille (möjligen näst efter pappa...) :) Lägger kanske ut några bilder framöver om jag kommer ihåg att ta några (det är ju som bekant inte min starkaste sida).

1 comment:

www.mewertzaxelsson.blogspot.com. said...

Verkligt tjusiga skor, det gör ju inget att du blir lite längre än Axel, det är ganska vanligt att, det är så.

Ha en fin fest, Ester blir en förtjusande brudnäbb, helt klart.

Ses snart, Mita.