Friday, September 30, 2005

Forsta gangen

Jag kommer ihag forsta gangen. Det va i badrummet. Ja, sa klart. Var annars? Heltackningsmattan i sovrummet kandes inte helt ratt. O koket? Knappast.

D va varmt. D va kladdigt. D gjorde ont. Fruktansvart ont. I flera dagar efterat. Och inte blev d sarskilt bra heller... Antar oerfarenheten satte sina spar.

Andra gangen va inte heller sarskilt skont, men jag hade atminstone fatt in LITE teknik, sa d gjorde inte liiiika ont som forsta... Resultatet blev battre, men inte helt bra. Och d va fortfarande varmt o kladdigt.

Tredje gangen va nog varst av alla. Jag vet inte va som gick fel. Trodde val att eftersom d gick battre andra an forsta sa va jag proffs nu... Tank sa fel jag hade! Gjorde inte lika ont, men resultatet blev nog d absolut varsta so far.

Efter tredje gangen gav jag upp. Jag klarar d ju helt enkelt inte!

Nasta gang jag vaxar benen far d bli pa salong!

No comments: