Monday, September 26, 2005

Jag bryr mig inte, gor Du?

Jag kom pa en sak. Jag sager att jag inte bryr mig, men uppenbarligen bryr jag mig tillrackligt for att ta upp Dig iaf. Men va som forbryllar mig even more ar att Du bryr Dig. Trodde Du hade slutat me d. Men tydligen inte. Betyder d att jag betyder nat for Dig? D faktum att Du skickar mail o fragar om jag hatar Dig. Va spelar d for roll? Tanker Du pa mig fortfarande? (For att svara pa motfragan tillbaka sa sager jag som jag har sagt forut: D enda jag tanker e att jag inte tanker pa Dig).

Och d faktum att Du for en gangs skull lyckades hora av Dig utan att jag blev upprord, tyder inte d pa nat? En utveckling hos mig sjalv? Har jag gatt vidare sa mkt me mitt liv? Jag skulle vilja saga att anledningen till att jag inte pratar me Dig langre har gatt fran "Du e dum i huvet o Du sarade mig IGEN!!" till "Vi har ingenting mer gemensamt", men jag vet fortfarande inte hur jag skulle reagera om jag sprang pa Dig pa stan (va nu dom oddsen e i Fairfield, CT... Om Du skulle va har: Ganska sannolikt. Men nu e Du ju inte d.) Fast i arlighetens namn: Jag bryr mig inte sa hart. Du e ett overstokat kapitel, spelar d nan roll varfor?

No comments: