Thursday, September 29, 2005

Konstigt.

assa, d e lite jobbigt d dar. att fa den optimala bekraftelsen (typ a la "Vill du gifta dig me mig?") men inte kunna ge respons pa d... man VILL ju liks bara saga "JAAA! D e klart jag vill!!" Men d gar inte. for jag vill inte. va sager man da? "Eh, jo, assa, jag alskar dig, d gor jag verkligen. Men nej tack." For d e ju sa d e. :/

sen blev d ju lite jobbigare igar. me allt. inte for att jag e jatteforvanad, fast lite chockad anda. d e liks sa konstigt. inga hard feelings, inte alls, inte pa nat satt. men d e sa konstigt. D e inte jobbigt som i jobbigt, mest jobbigt som i konstigt. Och konstigt e d. Och d satter lite kappar i alla hjulen... Inte for att dom snurrade sa fort innan heller, men nu gar d annu langsammare...

Men oroa er inte. Jag tycker om er!

No comments: