Saturday, September 10, 2005

blog eller inte blog?

Till slut hamnade aven jag har. I trasket av liv att ta del av. Det finns en del spannande dar ute, ska se vad jag kan komma upp med. Finns visst inget som ar heligt langre i denna varld, inte ens folks privatliv.

jag har funderat en del pa sistone kring d har me bloggande. Vad ska det va bra for? Javisst, jag bloggar, men assa, sjalva tanken. Att vem som helst kan skriva om vad som helst och vem som helst kan ta del av det. Tanken ar lite skrammande... Inte sa skrammande att jag kommer sluta, men tank er. Alla kan ta del av allas liv. Vad hande med privatlivet? Och egentligen, vem bryr sig? Jag menar, vem bryr sig om vad som hander i mitt liv mer an jag och mina narmaste? och dom far val veta d mesta anda. Fast a andra sidan ar det ju ett enkelt satt att sprida sitt budskap, vad det an vara ma. Som att man har fatt for sig att flytta till andra sidan atlanten, eller for den delen till ett nytt stalle inom samma land. eller nytt jobb, eller bara funderingar kring mer eller mindre viktiga saker i livet. Ibland kan det va ratt skont att bara fa ner tankarna pa papper eller en dataskarm. Och ar det sa att ingen bryr sig sa behover dom inte lasa. Jag fortsatter.

Tills vidare finns jag mest pa www.resedagboken.se, resenar Jessisca. Men jag aterkommer har oxa.

Tanka sig, Jessica online med sitt liv. Vart ska detta sluta?

No comments: