Friday, September 23, 2005

BBQ U

Du ska grillas. Jag ska inte svara pa Ditt mail an. Du kan fa tro att jag hatar Dig. D gor jag forvisso inte, men Du kan fa tro d ett tag. Jag bryr mig inte. (Jag hoppas att Du inte laser d har, for da e ju grillningen over...)

Ja, jag e en hemsk manniska. Men d visste vi ju redan. Me tanke pa all den skada du har asamkat mig genom aren har vi ett tag kvar tills d jamnar ut sig. En livstid, eller va va d Du brukade saga? Nej, jag ska inte grilla Dig en livstid, da har jag ju tappat poangen me d hela. Men ett tag. En vecka eller tre.

Eller, ska jag skita i grillningen? Och i Dig? D e ju inte som att Du e vard nanting i mina ogon just nu. I used to love You, nu e Du inte ens luft. Skulle Du fa for Dig att lasa d har sa kan Du tanka pa att jag inte tanker pa Dig. D har inlagget kom bara pga Ditt mail igar. D som raddade min dag. Tack sa mycket :) Men Du ska veta att d enda jag tanker pa Dig nufortin e att jag aldrig tanker pa Dig nufortin. Nu vet Du.

Jag hoppas Du har d bra va Du nu har for Dig. Sa stor kan jag atminstone va. Men d e enbart tack vare en god Gud, utan Honom hade jag suttit har o vart bitter. Tur for Dig att Han finns (o d e ju trots allt till viss del tack vare Dig som jag har insett d...). Trodde aldrig jag skulle sitta har o ge Dig cred. Men a andra sidan: Nar blev nanting senast som JAG hade tankt mig?? D va ett bra tag sen! Iaf nar d galler relationen till Dig. (Nej, fa inte for Dig nat nu, for sa va d aldrig. Tankte bara inte att jag skulle sitta har o kanna att jag aldrig mer behover prata me Dig). Men som sagt, inget blir val nansin som man tankt sig... Kanske lika bra d?

No comments: