Saturday, October 01, 2005

plz don't kill me!

jag tror jag dor. mormor is killing me! tanten e tokig! ska gora allt samtidigt, inget blir gjort. sager "gor sa Har, sa gor jag sa Dar" o sen gor HON sa Har, sa far jag gora sa Dar i alla fall. D e ingen stor grej. bara hela mentaliteten. Bestam dig manniska! Och sen har vi ju favoritkommentaren: "are you sure you can do it? no, i'll do it for you!" HALLA! jag e 23, jag kan d har! sluta nu!

sen vore d ju bra om du kunde bestamma dig, sa jag kan planera mina dagar oxa! "nej, jag tar honom till bussen". morgonen efter: (Knack knack pa dorren) "Jessica, can you take him to the bus?" Visst, inga problem, men hade jag fatt veta d igar hade jag kunnat planera min morgon annorlunda, sa hade allt vart sa mkt enklare! eller "Can you give him a bath?" Sure! Men nar tjejerna e klara i badrummet: "Can you brush her hair and i'll get him". Jaha. Ja, d e val bara att finna sig i d da.

Och du: man kan inte ge barnen glass nar jessica har sagt nej for en anledning! speciellt inte nar jag har forklarat anledningen for dig! och man kan inte skita i regler hur som helst! bara for att du inte behover ta konsekvenserna sen... AAAAAAAAAAAAAARRRGGGHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

oh my goodness, tva dagar kvar...

No comments: