Wednesday, October 26, 2005

human trafficking

D e en sjuk sjuk sjuk sjuk SJUK varld vi lever i! Miniserie à la Lilja 4ever pa Lifetime. D e sa SJUKT!! Vem vill kopa 12-aringar for sex? Va har dom att erbjuda? Makt. Sa klart. Jag mar illa. Att se en slemmig gubbe i 60-arsaldern ta pa & kla av ett barn, ett BARN!! Barn ska va ute o leka, dom ska inte kidnappas, dom ska inte saljas, dom ska inte tas pa, dom ska inte ha sex!

Nasta fraga da: Vem vill salja 12-aringar? Och annu mer viktigt: VARFOR? Pengar sa klart. It all just comes down to Pengar & Makt, Power & Money, P & M, hand in hand. Horde ett sa bra citat, som jag inte kommer ihag exakt bara for d, men d uttryckte iaf forhallandet droger-prostitution nar d kommer till att tjana pengar pa d: Rent heroin kan du ta ut mycket pengar for (det pratades om $1200, men jag minns inte for hur mycket...) En kropp kan kosta $50-$1000 beroende pa tid, och andra omstandigheter. Skillnaden e att drogen kan du salja en gang, sen e den forbrukad. En kropp kan saljas gang pa gang pa gang pa gang, dag efter dag, natt efter natt, i flera ar. D e dar framtidens pengar finns...

Jag vill bara byta till Gilmore Girls pa WB11 istallet! OMG, d har e sa SJUUUUKT!! Jag mar illa. Jag mar illa, illa, illa, illa. And yet: This is reality. Inte for mig, men for sa manga kvinnor runt om i varlden! For att inte saga flickor.

Tack gode Gud att jag inte e en av dom! Shit, jag vet verkligen inte vart jag ska ta vagen.

Och imorrn kommer jag sitta dar i mitt trygga lilla dockhus i USA's rikaste county igen. Utan bekymmer. Hakuna Matata. D e inte rattvist. I should be out there taking care of wounded souls...

D har va svarare an jag trodde for en gangs skull. Tankte att om jag bara satte mig har sa och skrev ner mina tankar o kanslor sa skulle varlden bli bra igen. What was I thinking!? Klart den inte blir!! D enda som hander e att jag far mer o mer tankar, kanslor och ingenstans att gora av dom. Vart ska jag ta vagen!?

OMG. Sluta nu. *Knapper med fingrarna* Nej, d hjalpte inte heller. Jag har inte kant mig sa har maktlos sen forra vintern, nar Rohypnolen spokade i min narhet. Enormt pataglig och patagligt enorm. Vad kan jag gora!? D har maste fa ett slut! D kan inte fortsatta sa har!

D gor sa ont i hela mig... Maste nog sluta har, for inget blir battre av att jag sitter har, mina tankar o kanslor kommer finnas kvar anda, varlden kommer inte bli battre av att jag skriver, och dessutom borjar del tva snart. O M G.

No comments: