Saturday, October 29, 2005

I DID love you anyway!

Satt just och tankte pa hur val The Corrs sang "I never really loved you anyway" beskriver mina kanslor for Dig. Men sen kom jag pa att d inte va sant. For jag alskade dig. Omstandigheterna gjorde bara att jag slutade. Men I should remember to send a thank you note to that girl, for att hon raddade mig fran att gora mitt livs misstag... (Inte an, men d kunde ha blivit senare).

Men:
You bored me with your stories
I can't believe that I endured you for as long as I did
I'm happy its over

D e en hard sanning. Jag fragar mig sjalv om och om igen: Vad sag jag nansin i Dig?! Vad hade vi gemensamt?! Hade vi nat gemensamt?! Ja, d hade vi, d vet jag att vi hade. D e val bara att inse att djupa sar blir infekterade, och d gor ont. Och ibland maste man tvatta bort d som gor att saren inte laker... Forlat.

No comments: