Sunday, April 12, 2015

Söndag

En trevlig sak med att flytta är att man inte behöver köpa så mycket färska blommor på ett tag. Jag kan inte hantera krukväxter, men älskar en vacker bukett även om den bara håller några dagar. Igår fick jag de här av E's kompis mamma


Mitt senaste Pinterest-pyssel.


Veckodagarna har jag skrivit på en tygbit under glaset, maträtterna med white board-penna utanpå. På så sätt kan man enkelt sudda och göra om varje vecka.

Är hemma och vabbar idag. Planen var att åka till svägerskan och lillkusinen, men S har haft feber i veckan och är fortfarande lite mer än normalvarm, så A & E fick åka själva. Är på väg att ta en liten promenad med vagnen för att få lite luft. Så här fina var vi när vi gick på promenad igår.

3 comments:

www.mewertzaxelsson.blogspot.com. said...

Och vad ska detta betyda?
Det har ingenting med mitt liv att gör, så du vet, det är inte godkänt, varken inför Gud eller mig och jag deltar inte i detta.

Jag är FRI och lever i trons vila med Jesus Kristus och min katt, Smile.

www.mewertzaxelsson.blogspot.com. said...

Men jag älskar Ester o Séur, farmor Mita.

www.mewertzaxelsson.blogspot.com. said...

Naturligtvis finns det orsak, till varför jag skriver så, men det kanske inte du vet något om.

Det är kanske bäst att jag inte alls läser din blogg mer.