Saturday, January 03, 2015

Disney on Ice

En tupplur är väl alltid skönt, men när den inträffar mellan 20-22 kan den inte anklagas för att vara välplanerad. Misstänkte att jag skulle somna vid nattningen och bad A väcka mig en viss tid.. Det gjorde han och jag somnade om. Så kan det gå! Nu är jag desto piggare och får väl använda natten till något konstruktivt som att packa, för sova lär jag inte kunna göra. Bara två veckor kvar till flytten nu!

Igår åkte jag o E till Ah & L för en playdate, för stora som små. Hade en mysig eftermiddag och kväll med barnen och passade på att sova över. I morse fick vi sätta klockan för första gången på nästan två veckor, men vi hade aldrig vaknat i tid till förmiddagens event i Globen annars. Disney on Ice, magiskt som alltid! Tredje året för mig o E, andra året med Ah & L så nu har vi gjort det till en återkommande tradition < 3 Nästa år tar vi bara de stora barnen, men sen får lillebröderna börja följa med också. Så roligt att ha vänner med barn i samma ålder och kunna göra saker ihop med barnen också! Särskilt nu när de börjar bli stora och vill göra saker som är roliga för oss också, som att gå på Disney on Ice... Som vanligt inte tillåtet att lägga ut bilder, men jag hade glömt ladda telefonen så jag hade ändå ingen kamera. Jag bjuder på en selfie iaf.


Avslutade vår gemensamma dag med lunch på Vapiano. Alldeles för lång kö och svårt att äta olika saker eftersom Ah &  L fick sin pizza långt tidigare än vi jag och E fick vår pasta, så de var färdiga innan vi ens började äta, men i övrigt mysigt och god mat.

No comments: