Sunday, January 04, 2015

Årets första löpning

Jag fick iaf till ett pass under jullovet (hoppas fortfarande på två). Distansen blev kort (3 km) och tempot under all kritik, men efter tre månader utan löpning hade jag inte förväntat mig så mycket mer. Nu har jag något att utgå ifrån när jag tränar under året.

I övrigt har dagen gått i packningens tecken. Fått till några lådor och rensat en massa skräp. Skönt att bli av med saker! Har aldrig förstått mig på de där maniska samlarna som man ser ibland på tv, allt kan ju inte stå rätt till. Och det finns ju verkligen ingen som helst anledning att ta med t.ex. torrvaror med utgångsdatum 2011! Har jag inte ätit upp dem än så lär det inte hända heller.

Jag har hittat Pinterest, har jag sagt det? Jag började med att leta inredningsinspiration, men just nu är jag helt såld på organizing ideas, hur man kan göra mesta möjliga med tillgängliga ytor. Me like!

No comments: