Tuesday, August 21, 2012

Dag 2 på mitt nya liv

Vilken start på dagen! S sov drygt 4 timmar i sträck i natt, 5.5 timmar totalt mellan amningarna. Själv hann jag dock bara sova en av alla de där timmarna, fastnade i Angry Birds... Sen var det bara att gå upp i morse, E skulle lämnas och A jobbade i natt. Inte den piggaste av morgnar men jag tog en promenad med S när vi hade lämnat E, 4.6 km på 43 minuter. Råkade visst lägga in några joggingintervaller också, inte optimalt med vagnen men skööönt! Efter dusch och telefonsamtal med en fantastisk vän landade jag med lunch i soffan framför "Due date", en lagom underhållande film för en mulen, extremtrött eftermiddag. Nu laddar jag om för en skogspromenad med barnen i eftermiddag, tänkte kolla om det finns några blåbär kvar.

Over and out.

No comments: