Tuesday, June 19, 2012

Underliga Molly

Läste på en viss kvällstidningshemsida att Lena Ph och Odd Molly-grundaren Per Holknekt ska separera/har separerat. Undrade för mig själv om det innebär att hon börjar sy själv igen? (Blogger o min mobil är inte helt kompatibla längre, så här får ni helt enkelt föreställa er en radbrytning.) Har haft förvärkar sen v 30 ungefär och igår hade jag så pass ont att jag funderade över om man kan ångra hela den här gravid-grejen? Jag kan adoptera istället! Sen jag var in på förlossningen för ett par veckor sen så känns det som att jag går på övertid, trots att det är drygt en vecka kvar till BF. Suck. Dags att komma ut nu! Skulle egentligen göra en snygg länk i orden men som sagt, Blogger + Android = osant! Lägger ut länken för lite hederlig gammal CTRL+C, CTRL+V istället. http://estershorna.blogspot.se/2012/05/storasyster-sjunger.html?m=1

No comments: