Friday, June 15, 2012

Igår. Och idag. Sen blir det imorrn.

Ja igår kom det ingen bebis, iaf inte hos familjen O. Däremot rände Mamma O omkring hela dan o hann således inte blogga innan midnatt, varför det ser ut som att torsdagens inlägg är skrivet idag. Men det var åtminstone innan jag gick o la mig... Dagen var mkt trevlig och fikastunden med kollegan sprang iväg fortare än kvickt. Härligt att få lite uppdatering av senaste jobbskvallret, det saknar jag ganska mycket! Inte så mycket att jobba som att veta vad som händer. Mitt inre kontrollfreak... Men nu är behovet till viss del tillgodosett (finns dock en del lösa trådar som jag skulle vilja knyta ihop, men det blir väl en tid för det också?) Idag händer inte så mycket. Tvättstugan är nog det mest spännande... Operation Göra Utrymme fortsätter. Dock utan någon större framgång. Ska nog ta o fundera på vad för mat jag vill stoppa i frysen också. Förslag?

1 comment:

mamsen said...

Ketjapmaniskycking, lasagne, chiiconcarne tex