Sunday, June 24, 2012

Sem-Ester

Lämnade E i mammas o pappas "ägo" i eftermiddags. Det tog typ en kvart innan jag saknade ihjäl mig, så hela kvällen har jag gått som en kärlekskrank tonåring o väntat på att telefonen ska ringa o säga gonatt. (Eller snarare att E ska ringa, men ni fattar). Nu har hon ringt o berättat om sin eftermiddag/kväll o sagt gonatt, så nu sätter jag mig väl vid telefonen ett dygn till o väntar... Tanken är att hon ska vara hos mojje o morfar tills bebisen kommer, så jag får se till att hitta på mycket i veckan för att distrahera tankarna lite. Tänk att nån så liten kan betyda så mycket <3 Ska nog avsluta kvällen med att göra en lista över vad jag behöver göra i veckan så jag får lite struktur på livet. Sen hoppas vi helt enkelt att det inte dröjer för länge innan Pluppen behagar flytta ut.

No comments: