Monday, March 26, 2012

Fansen rasar

Jag förundras lika mycket över kvällstidningarnas s.k. nyheter som över att jag trots det läser dem. Idag deklarerar Aftonbladet att Eric Saades fans är upprörda över att han tar betalt (1500:-) för "en bild och en autograf". Först tänkte jag att han tog betalt för att låta folk (läs: småtjejer) ta kort om de ser han på stan. Men i artikeln klargjordes att det handlar om backstage-pass till hans konserter. Jamen va gnäller de om! Vem trodde att de skulle få komma o hänga backstage gratis? Jag har aldrig varit backstage men har alltid sett det som "lite mer" än att bara gå på konserten. Och varför ska man då inte behöva betala för det? Lite som att gnälla över att flygbiljetterna är dyrare i första klass.

Nej, nu ska jag gå vidare med livet och göra nåt viktigare än att fundera över det här. Borde boka tid för en benvaxning istället. Viktiga saker.

1 comment:

mamsen said...

I-landsproblem eller???