Monday, June 13, 2011

Klart resultaten uteblir när man inte tränar...

Latmasken har gjort sig påmind och börjar ge resultat... :S De senaste veckorna har varit så fulla av jobb att loppen (ett i veckan de senaste tre veckorna) har blivit mina enda konditionspass, kombinerat med lite yoga och promenader emellan... Det kändes nu ikväll kan jag lova, när jag gav mig ut av egen fri vilja (vad ska man göra liksom, fast på jobbet till klockan var strax före 20, klart man måste rensa hjärnan lite!) 5.4 km, 36:08. Ganska många småpromenader emellan. Nu ska jag ta mig i kragen! Det är ju trots allt bara två månader kvar till Midnattsloppet och iForm-loppet.

Jaha, men om man skulle sova en skvätt då, så jag orkar jobba imorgon. Jag har ju trots allt massor kvar att göra även fast jag jobbade sent idag.

No comments: