Friday, July 16, 2010

Teknikens under...

Har tänkt i flera flera månader att jag ska säga upp min prenumeration på tidningen Mama eftersom jag inte gillar tidningen. Men jag kommer alltid på det på dumma tider - kvällar, helger, i bilen etc - när det inte går att få tag på kundtjänst. Men så ikväll drabbades jag av ett infall - att kolla hemsidan. Och där var det ju hur enkelt som helst att säga upp prenumerationen! Att jag inte har tänkt på det tidigare... Hur kunde jag missa?? Nu måste jag bara bestämma mig för om jag vill fortsätta prenumerera på Vi Föräldrar, eller om jag ska nöja mig med ToppHälsa?

Huvudvärken har gett sig lite grann, men jag kan inte påstå att jag mår superbra ikväll. Och inga jordgubbar har jag heller, fast det är just det jag är sugen på just nu... :(

(PS: Jag antar att jag försöker gottgöra de två veckorna utan inlägg...)

No comments: