Saturday, July 17, 2010

Ska bara...

Att gå på Ikea igår och va på stranden idag visade sig vara helt rätt om man inte vill ha för mycket folk runtomkring sig. Helt fel om man är ute efter solen. Hur som helst så blev det inget badat idag, trots att det sas att vattnet var varmt. Jag var inte varm, alltså inget bad. E sov, så det blev inget bad för henne heller. (Vilket det iofs inte hade blivit oavsett, eftersom inte jag badade).

Nu sitter jag här och inväntar spring-motivationen. Hade tänkt springa igår men eftersom jag mådde dåligt hela dagen då så sparade jag det till idag. Tvivlar på att den kommer komma till mig, så jag antar att jag får ta mig till motivationen istället, genom att helt enkelt dra på träningskläderna och ge mig ut. Snart... Ska bara, först... :)

UPDATE: Tog mig ut och sprang 3,3 km utan vattenflaska men ändå 3 minuter snabbare än förra gången. Nästa gång ska jag se till att ha med vatten och öka sträckan ett par hundra meter.

No comments: