Sunday, December 07, 2008

The reason

Ni som va med mig (och min blogg) för tre år sen kanske minns att mitt liv va rätt så turbulent då. Det var otroligt mycket tankar och känslor av olika anledningar, hela hösten och vintern. En av anledningarna var att jag ansåg att Du va skyldig mig en värdig ursäkt. Den fick jag till slut, fast inte just då (och inte just i den formen som det länkade inlägget). Men idag satt jag i bilen på väg hem och drabbades av en massa nostalgi när jag hörde sången igen på radio, för första gången på evigheter. Helt plötsligt va jag i USA, 23 år gammal och i full färd med att upptäcka livets för- och nackdelar. Så jag bestämde mig för att det är dags för en favorit i repris idag. Den här gången är den inte riktad till någon särskild, så ingen behöver ta åt sig. Hoobastank, ladies and gents!

I'm not a perfect person
There's many things I wish I didn't do
But I continue learning
I never meant to do those things to you
And so I have to say before I go
That I just want you to know

I've found a reason for me
To change who I used to be
A reason to start over new
and the reason is you

I'm sorry that I hurt you
It's something I must live with every day
And all the pain I put you through
I wish that I could take it all away
And be the one who catches all your tears
That's why I need you to hear

I've found a reason for me
To change who I used to be
A reason to start over new
and the reason is you [x4]

I'm not a perfect person
I never meant to do those things to you
And so I have to say before I go
That I just want you to know

I've found a reason for me
To change who I used to be
A reason to start over new
and the reason is you

I've found a reason to show
A side of me you didn't know
A reason for all that I do
And the reason is you

Se/hör den på youtube också om du har några minuter över! Det blir inte vackrare än så här!

No comments: