Friday, March 28, 2008

Back to reality

Efter att ha varit sjuk och hemma från jobbet sen söndag lunch så kändes d väldigt underligt att gå tillbaka dit idag. Ännu mer underligt kändes d att d redan va fredag och således helg (vilken iofs inte är helt ledig, men ändå helg). Jag va helt övertygad om att d va måndag hela dan! Har fortfarande inte förstått att det är fredag kväll och att jag inte borde sitta här och blogga utan vara social och umgås med folk eller nåt.

Dollarn är så låg så jag får alldeles tokmycket lust att åka hem till NYC. Vet bara inte riktigt hur jag ska ta mig råd till biljetten, för den kostar inte lika lite som dollarn... Så därför... sitter jag här istället... Har sytt färdigt våra nya köksgardiner ikväll, den som vill veta hur dom ser ut är välkommen hit att titta! Jag e fortfarande inte så modern att jag har en digitalkamera. Eller ja, den i telefonen förstås, men ingen riktig kamera utan telefonfunktion. Hur som helst så e d mycket trevligare med besök än med bilder av verkligheten :)

Nu har jag bloggat så mycket på sistone att folk lär lessna på att läsa snart om inte jag avbryter ig själv snart. Over and out peeps. Och ni som mot alla odds INTE har lessnat: I will be back, var så säkra :)

No comments: