Sunday, March 09, 2008

Sjuk

Skit-citodon till att göra en seg! Vaknade strax före 10 i morse, mer död än levande. Hade tänkt åka till kyrkan, jag har inte vart där sen jul, men ont i halsen o huvet o täppt i näsan satte stopp för den saken. Symptomen satte även stopp för födelsedagsfirande i Stockholm, pappa fick fylla år utan oss. Ringde till mamma o berättade att vi inte kunde komma, sen tog jag ett piller mot mensvärken och somnade om. Till kvart över två i eftermiddags. Vaknade och blev sur på A för att han inte hade väckt mig. Han hävdar dock att han hade försökt flera gånger att prata me mig, men jag va tydligen rätt väck... :S

När jag väl tog mig upp satte jag mig me lite fil framför tv:n o där blev jag kvar sen hela dan. Tittade på nån dålig Colin Nutley-film på fyran, sen friidrott-vm o så till slut kalla fakta. Efter d gav jag upp. Nån stans måste d finnas ett stopp för hur lat man kan va. Klockan är halv nio på kvällen och jag sitter fortfarande i pyjamas...! Förstår inte alls hur jag ska orka upp till jobbet imorrn, så klart jag jobbar tidiga passet bara för att jag har vart sjuk och mått dåligt och dessutom aldrig kommer kunna somna ikväll! O sen gäster imorrn kväll... Livet e underbart :)

I juni ska jag på utbildning igen. Den här gången blir d riskbedömningsverktyg, så jag kan hjälpa psykologerna och institutionschefen me den biten :) Har lite andra funderingar oxå va gäller jobbet men dom ska jag ta en annan gång...

1 comment:

Anonymous said...

Hej vännen, hoppas du mår bättre nu! Ang. nästa träff, så tror jag du har stor bestämmanderätt när, eftersom du jobbar helger, men kanske 18-20 eller 25-27 april skulle passa?!? Känns som om det blir för länge till andra helgen i maj... what do tou say?!? Ta hand om dig!!! Boz!