Sunday, July 30, 2017

15 km, del II

Kroppen har varit lite ur form sen i torsdags, så det var på skakiga ben jag gav mig ut igår kväll, osäker på om jag skulle kunna fullfölja det planerade långpasset (15 km) och helt utan back up-plan ifall det skulle skita sig typ halvvägs. Men det gick. Jag sprang hela vägen, till skillnad från senast. Trots det lyckades jag inte komma runt särskilt mycket snabbare, vilket ju alltid är lite nedslående. Men jag sprang 15 km, heja heja! Mellan sjukhuset och Stadsskogen luktade det helt magiskt, men det är ju för sent för både hägg och syren så jag vet inte vad det var.

Helgen var intensiv, men mysig. Middag hos syster i fredags, med bebismys hela kvällen. Lördagen tillbringade vi hos svärfar, där det lektes och tävlades från bittida till sent, med avbrott för mat och fika. Tur att folk inte fyller 70 så himla ofta, för det blir intensivt när alla ska vara med :) Mera bebis på lördagskvällen och sen hemfärd efter frukost idag. A & E hade sett ut en äkta diner à la 60-tal för lunch, barnen beställde pancakes...


På återhörande!

2 comments:

www.mewertzaxelsson.blogspot.com. said...

Alla var inte med, eller jag räknas inte?

www.mewertzaxelsson.blogspot.com. said...

Det är jag som är mamma till mina tre barn Johannes, Malena o Axel och sen har jag ju sex barnbarn oxå.