Monday, July 10, 2017

Drömmar

Inte mycket går upp mot en vaniljdröm till kaffet. Skulle i så fall vara att ligga på soffan och läsa samtidigt, medan E kämpar med matteläxan och pojkarna uträttar ärenden. Semester at it's best.

Ibland får Livet anpassa sig till Träningen, men oftare blir det tvärtom. Det sistnämnda resulterar ofta i att det inte blir nån träning för mig, men med semester kan man lättare träna sena kvällar, när jordgubbarna är plockade och lekparkerna färdiglekta. För två veckor sen kämpade jag mig igenom sex km med JoA. Igår sprang jag 13. Inget supertempo, 6.03, men 13 km är ändå 13 km. Bara åtta kvar till Halvmaran... Egentligen hade jag 12 på schemat igår, men sprang en till bara för att jag kunde. Nu känns kommande 15 på lördag lite mer uppnåeliga. Lär återkomma med rapport!

No comments: