Friday, July 07, 2017

Freitag

Ni vet den där när man är ute o intervallspringer på förmiddagen och mitt i en gång-paus cyklar ens gamla PT förbi i motsatt riktning. Det ligger nära till hands att vilja vända sig om och ropa "ALLTSÅ, JAG SKA GÅ NU, JAG ÄR INTE LAT!!" Fast det gjorde jag inte, det hade väl verkat ännu knäppare :-)

Fin dag med fina vänner. Hämtade hem E som sovit över hos kompisar, första gången själv. Stora hjärtat < 3 Trött som ett litet odjur när hon kom hem, som sig bör efter en sleepover. Jag minns själv hur arg jag var på mamma i tonåren, när hon hade mage att säga att jag var otrevlig för att jag inte hade sovit tillräckligt hos NJ under natten. Hur kunde hon inte fatta att det var hennes fel och inte mitt, liksom!? :-)

Fredagsmys i lekparken med hela familjen. Nu är barnen i säng och det vankas tv-serie date med maken. På återhörande!

No comments: