Tuesday, September 06, 2016

10 år senare

Oromantiska som vi är passerade 10-årsdagen tämligen obemärkt. A åt köttbullar o makaroner med barnen medan jag körde intervaller... Men idag är det iaf 10 år sen vi bestämde oss för att vara ihop. Nu har jag dubbel anledning att fira på lördag :-) Jag tänker mig en god middag på tu man hand när barnen kommit i säng.

Handleden är mer handikappande än jag trodde. Kan inte öppna en dörr med den, tappar grejer jag försöker hålla o har ont mest hela tiden. Om jag bara visste vad det kommer sig av...

Ovanligt onödig konferens idag, bortkastad tid som jag aldrig får tillbaka. Imorgon kör jag dubbla möten o lite rapportskrivande. Hoppas strömmen är tillbaka o att alla nätverk funkar som de ska. Blev inte mkt gjort igår när strömmen försvann flera ggr o alla datorer låg nere resten av dagen... Fick dock många telefonsamtal avklarade.

1 comment:

mamsen said...

Stort GRATTIS till er!!!! Vi är glada att ni hittade varann :)